VIVIDO studija
Aktuāli Veselība un skaistums Nodarbības Cenas Kontakti
Webhosts / Mitinātājs - web lapu uzturēšana


Vivido  lv   ru 

Uzturs veselībai un slaidumam

Cik kcal dienā ir nepieciešamas, lai veselīgi tievētu.

Lieliski, ja precīzu informāciju, tieši Tev, Tu izvēlēsies saņemt pie mūsu uztura speciālistes,
taču arī zemāk esošais info var palīdzēt tikt uz pareizā ceļa. 

 

Skaitīt kalorijas ir ļoti nogurdinoši, taču lai panāktu to, ka kļūstam slaidākas šo to par kalorijām vajadzētu zināt un ņemt vērā.

Pirmkārt vai zināt cik tieši jums (katrai individuāli) ir nepieciešamas kilokalorijas, lai ķermenī tiktu darbināti visi vajadzīgie procesi un cik no tām var "atmest" lai tievēšanas process nekļūtu mokošs vai neapstātos mērķi nesasniedzis. lasi tālāk>>

uztura speciālists,zaudēt svaru,slaida figūra

 


 

Vielmaiņas pamatātrumu VPĀ var rēķināt pēc šīs formulas:
VPĀ Sievietēm= (9,99 x Svars)+(6,25 x augums) - (4,92 x vecums) - 161  

Tas ir minimālais enerģijas patēriņa līmenis, kas organismam nepieciešams visu orgānu darbības nodrošināšanai miera stāvoklī. Taču vēl jāparēķina arī  Jūsu individuālais vielmaiņas ātrums, jo mēs taču tomēr kaut ko darām. Tāpēc to skaitli, kuru dabūjāt pareiziniet ar savu fiziskās aktivitātes koeficientu (FAK)

- ja ir sēdošs darbs un dzīvesveids vispār, tad FAK=1,2
- ja nodarbojaties ar viegliem fiziskiem vingrojumiem 1 līdz 3 reizes nedēļā, FAK = 1,375;
- ja veicat fitnesa vingrojumus 3 līdz 5 reizes nedēļā, tad FAK = 1,55;

- ja veicat augstas intensitātes fitnesa vingrojumus katru dienu vai divas reizes dienā, tad FAK = 1,9.
Tātad, VPĀ x FAK = jums diennaktī nepieciešamais minimālais enerģijas daudzums.

 Piemērs: VPĀ (9,99x70)+(6,25x162)-(4,92x44)-161 = 699,3+1012,5-216,48-161=1334,32 (VPĀ) un tad, 1334,32 (VPĀ) x 1,55 (FAK) = 2068,20 kcal, kas tad arī ir nepieciešamais enerģijas daudzums diennaktī  


Ja visas šīs formulas juns šķiet pārāk liela matemātika, tad derēs arī daudzu fitnesa treneru  zelta formula:
Jūsu svars x 28 = nepieciešamais enerģijas daudzums diennaktī

Piem: 70x28=1960 kcal

 

Lai mēs kļūtu slaidākas pietiks ja samazināsiet patērējamo kcal daudzumu par 20% vai iegūto rezultātu sareiziniet ar 0,8. Taču, ja nevēlaties neko uzturā mainīt, tad mainiet aktivitāšu koeficientu.
Noteikti ņemiet vērā, ka lielāks patērējamo kaloriju samazinājums (ar minimālu uzturu vai maksimālu sportu) var izraisīt divas nevēlamas blaknes:

- dažāda veida saslimšanas (tai skaitā arī saaukstēšanās)

- nevēlamais “STOP krāna” efekts, kad pēkšņi tievēšanas process apstājas un nekādi vairs nav izkustināms.


Vivido Gym studijā Tu vari veikt ķermeņa  sastāva pamatdiagnostiku:

-svaru

-tauku % organismā

-ūdens % organismā

-muskuļu masas %

-kaulu masas svaru

-nepieciešamo kcal daudzums diennaktī

-ĶMI


Interesēties Vivido Gym Tālr. 67575735,26622017

 






2011 www.vivido.lv. E-pasts: Mājas lapa no: Dators x Dizains